Skip to the end of the images gallery Skift navigation
Skip to the beginning of the images gallery Skift navigation
Åh, business ...
Klummer og andre korte tekster om organisationernes samfund (2004-2014)
Paperback
172 sider
ISBN: 9788771459401
Forlag: Books on Demand
Udgivelsesdato: 14.07.2014
Sprog: Dansk
Farve: Nej
Kan fås som:
129,00kr.
inkl. moms / ekskl. forsendelse
Din egen bog!
Bliv forfatter med BoD og gør din bog og e-bog tilgængelig i boghandlen.
Find ud af mere"Åh, business ..." består af fireogfyrre korte, men tankevækkende tekster om best practice, branding, business reality, buzzwords, forandringsledelse, gennemsigtighed, greenwash, intern kommunikation, issues management, kampagner, kriseledelse, de fire P’er, public relations, rådgivning, netværkssamfundet, skandaler, strategi og whistleblowing. Og mange andre emner, som er oppe i tiden.
Et af de tilbagevendende temaer i bogen er den fascination, som mange ledere i erhvervslivet og i den offentlige sektor drives af eller er ofre for i deres ledelsespraksis.
De fleste af teksterne har tidligere været offentliggjort som klummer på bagsiden af Jyllands-Postens erhvervstillæg fra 2004 til 2014.
Et af de tilbagevendende temaer i bogen er den fascination, som mange ledere i erhvervslivet og i den offentlige sektor drives af eller er ofre for i deres ledelsespraksis.
De fleste af teksterne har tidligere været offentliggjort som klummer på bagsiden af Jyllands-Postens erhvervstillæg fra 2004 til 2014.
Skriv en anmeldelse
Åh, business
Magisterbladetfebruar 2015
Bogen består af fireogfyrre korte, men tankevækkende tekster om best practice, branding, business reality (...), skandaler og whiltleblowing. Og mange andre emner, som er oppe i tiden. Et af de tilbagevendende temaer i bogen er den fascination, som mange ledere i erhvervslivet og i den offentlige sektor drives af (...).
Åh, business
Kommunikatøren (udgivet af Dansk Kommunikationsforening)december 2014
Bogen ’Åh, business…’ indeholder 44 korte, men tankevækkende tekster om alt fra best practice, forandringsledelse, kampagner, kriseledelse, netværkssamfund, public relations branding, whistleblowing og en masse andre buzzwords vi i branchen har beskæftiget os med igennem tiden. De fleste af teksterne har tidligere været offentliggjort som klummer på bagsiden af Jyllands Postens erhvervstillæg i perioden 2004-2014.
Forfatterens fascination af businessverdenen skinner igennem i hvert enkelt ord, og det er en fryd at læse eller genlæse de højaktuelle tekster og perspektiveringer forfatteren altid har været så god til at levere.