Åh, business ...

Åh, business ...

Klummer og andre korte tekster om organisationernes samfund (2004-2014)

Finn Frandsen

Erhvervsbøger

ePUB

665,1 KB

Kopibeskyttelse: Adobe DRM

ISBN: 9788771459609

Forlag: Books on Demand

Udgivelsesdato: 14.07.2014

Sprog: Dansk

Anmeldelse::
0%
99,00kr.

inkl. moms

Tilgængelig som download

Vi beder dig være opmærksom på, at du ikke kan læse denne e-bog på Amazon Kindle, men derimod udelukkende på enheder med software, som kan vise epub-filer. Flere informationer

For at kunne læse denne DRM-beskyttede e-bog, skal du være i besiddelse af et Adobe ID og benytte en læsesoftware, som kan håndtere Adobe DRM. Flere informationer

Din egen bog!

Bliv forfatter med BoD og gør din bog og e-bog tilgængelig i boghandlen.

Find ud af mere
"Åh, business ..." består af fireogfyrre korte, men tankevækkende tekster om best practice, branding, business reality, buzzwords, forandringsledelse, gennemsigtighed, greenwash, intern kommunikation, issues management, kampagner, kriseledelse, de fire P’er, public relations, rådgivning, netværkssamfundet, skandaler, strategi og whistleblowing. Og mange andre emner, som er oppe i tiden.

Et af de tilbagevendende temaer i bogen er den fascination, som mange ledere i erhvervslivet og i den offentlige sektor drives af eller er ofre for i deres ledelsespraksis.

De fleste af teksterne har tidligere været offentliggjort som klummer på bagsiden af Jyllands-Postens erhvervstillæg fra 2004 til 2014.
 Finn Frandsen

Finn Frandsen

Er professor og leder af Center for Virksomhedskommunikation ved School of Business and Social Sciences, Aarhus Universitet. Han forsker til daglig i kriseledelse og krisekommunikation.

Åh, business

Magisterbladet

februar 2015

Bogen består af fireogfyrre korte, men tankevækkende tekster om best practice, branding, business reality (...), skandaler og whiltleblowing. Og mange andre emner, som er oppe i tiden. Et af de tilbagevendende temaer i bogen er den fascination, som mange ledere i erhvervslivet og i den offentlige sektor drives af (...).

Åh, business

Kommunikatøren (udgivet af Dansk Kommunikationsforening)

december 2014

Bogen ’Åh, business…’ indeholder 44 korte, men tankevækkende tekster om alt fra best practice, forandringsledelse, kampagner, kriseledelse, netværkssamfund, public relations branding, whistleblowing og en masse andre buzzwords vi i branchen har beskæftiget os med igennem tiden. De fleste af teksterne har tidligere været offentliggjort som klummer på bagsiden af Jyllands Postens erhvervstillæg i perioden 2004-2014.

Forfatterens fascination af businessverdenen skinner igennem i hvert enkelt ord, og det er en fryd at læse eller genlæse de højaktuelle tekster og perspektiveringer forfatteren altid har været så god til at levere.

Skriv en anmeldelse
For at skrive en anmeldelse, skal du logge ind her.
Search engine powered by ElasticSuite