Når CRM er et flop. Hvad gør man så?

Når CRM er et flop. Hvad gør man så?

crmflop.dk

Claus Due

Paperback

108 sider

ISBN: 9788771458640

Forlag: Books on Demand

Udgivelsesdato: 18.07.2016

Sprog: Dansk

Farve: Ja

Anmeldelse::
0%
239,00 kr.

Tilgængelig

Din egen bog!

Bliv forfatter med BoD og gør din bog og e-bog tilgængelig i boghandlen.

Find ud af mere
Det er et faktum, at majoriteten af alle investeringer i CRM systemer ender som skuffelser. For hver tiende virksomhed er det en decideret tabsgivende investering. Det er uacceptabelt - ikke mindst i lyset af, at CRM kan være én af de mest forrygende investeringer, en virksomhed overhovedet kan foretage sig. Forudsat, at man navigerer uden om faldgruberne.

Jeg har gennem mit arbejde med at hjælpe virksomheder til succes med CRM identificeret fem faldgruber og udviklet redskaberne til at kravle op af dem igen.

Bogen handler om de fem faldgruber:

1. Problem med forædelse
2. Problem med ledelse
3. Problem med processerne
4. Problem med medarbejderparathed
5. Problem med systemerne

Bogen er skrevet til dig, der er kørt sur i jeres CRM implementering. Lad os få projektet på sporet igen og gøre det til en succes.

Bogen er også skrevet til dig, der er lala tilfreds med udbyttet af CRM, men har en fornemmelse af, at udbyttet kan blive endnu større.

Endelig er du velkommen til at kigge med, hvis du skal i gang med CRM og gerne vil undgå at begå de fejl, som andre gør.
Claus Due

Claus Due

Claus Due er rådgiver inden for ledelse, strategi, marketing, salg og organisatorisk udvikling. Ikke uden grund beskrives Claus som CRM evangelist og CRM guru.

Gennem rådgivningsvirksomheden Due & Partners hjælper han virksomheder til succes med CRM og kundeloyalitetsprojekter.

"CRM handler om at behandle kunderne ordentligt samtidig med, at vi tjener penge på dem!"

Denne enkle definition kendetegner hans pragmatiske og forretningsmæssige tilgang til CRM, hvor CRM systemerne er redskaber til at nå et forretningsmæssigt mål. Og ikke et mål i sig selv. Han er derfor også ligeglad med navnet på CRM systemet, så længe det bidrager som godt redskab for forretningen. Med denne tilgang til CRM har han hjulpet virksomheder fra Island i nord til Dubai i syd. Fra Moskva i øst til USA i vest.

Der findes endnu intet indhold under "Pressen skriver".

Skriv en anmeldelse
For at skrive en anmeldelse, skal du logge ind her.